猴硐 主播 動漫 花蓮 空姐 

Cinderella灰姑娘(Tata Young塔塔 楊)
Cinderella灰姑娘(Tata Young塔塔 楊)
When I was just a little girl當我還是小女孩時My momma used to tuck me into bed and she read me a story媽媽習慣把我哄上床然後念故事給我聽It always was about a Princess in distress總是關於公主身陷困境And how a guy would save her and end up with the glory然後王子救公主從此過著幸福快樂I'd lie in bed and think about the person that I wanted to be我躺在床上想著那就是我想要變成的人Then one day I realized the fairy tale life wasn't for me某天卻恍然大悟我不要童話故事般的生活
(Chorus)I don't wanna be like Cinderella我不要像灰姑娘Sittin' in a dark old dusty cellar困坐在黑暗老舊的地窖Waiting for somebody to come and set me free等待王子來解救我自由I don't wanna be like Snow White waiting我不要向白雪公主癡等For a handsome prince to come and save me為了英俊王子出現解救On a horse of white unless we're riding side by side共騎在白馬上,除非我們並肩分騎Don't want to depend on no-one else I'd rather rescue myself不要指望其他人,我寧願自己就自己
Someday I'm gonna find someone who wants my soul heart and mind遲早一天我會找到欣賞我內在的人Who's not afraid to show that he loves me他不會害怕表示愛我Somebody who will understand I'm happy just the way那個人會知道我開心I am Don't need nobody taking care of me這樣的自己,不需要有人來照顧我I will be there for him just as strong as he will be there for me我會耐心等候他像他等候我一般When I give myself then it has got to be an equal thing當我付出時他也同等付出,這才公平
I don't wanna be like Cinderella我不要像灰姑娘Sittin' in a dark old dusty cellar困坐在黑暗老舊的地窖Waiting for somebody to come and set me free等待王子來解救我自由I don't wanna be like Snow White waiting我不要向白雪公主癡等For a handsome prince to come and save me為了英俊王子出現解救On a horse of white unless we're riding side by side共騎在白馬上,除非我們並肩分騎Don't want to depend on no-one else I'd rather rescue myself不要指望其他人,我寧願自己就自己
I can slay my own dragon I can dream my own dreams我可以降伏我自己的龍,我可以幻想我要的夢想My knight in shining armour is me So I'm gonna set me free擁著鋼盔的武士就是我,所以我要給自己自由
I don't wanna be like Cinderella我不要像灰姑娘Sittin' in a dark old dusty cellar困坐在黑暗老舊的地窖Waiting for somebody to come and set me free等待王子來解救我自由I don't wanna be like Snow White waiting我不要向白雪公主癡等For a handsome prince to come and save me為了英俊王子出現解救On a horse of white unless we're riding side by side共騎在白馬上,除非我們並肩分騎Don't want to depend on no-one else I'd rather rescue myself不要指望其他人,我寧願自己就自己
I don't wanna be like Cinderella我不要像灰姑娘Sittin' in a dark old dusty cellar困坐在黑暗老舊的地窖Waiting for somebody to come and set me free等待王子來解救我自由I don't wanna be like Snow White waiting我不要向白雪公主癡等For a handsome prince to come and save me為了英俊王子出現解救On a horse of white unless we're riding side by side共騎在白馬上,除非我們並肩分騎Don't want to depend on no-one else I'd rather rescue myself不要指望其他人,我寧願自己就自己.............


 

3
arrow
arrow
    全站熱搜

    楊舒恭 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()